Kattentrimsalon

Kan ik zonder afspraak langs komen?

Nee, Ik werk alleen op afspraak zodat ik alle tijd heb om enkel met de kat bezig te zijn.

Indien het dringend is kan u wel een afspraak maken via Whatssapp, indien het een spoed betreft kan je dat erbij vermelden en dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Kunnen klanten direct online een afspraak maken voor een volledige trimbeurt?

Ja, klanten kunnen direct online een afspraak maken voor een volledige trimbeurt.

Wordt er gebruik gemaakt van speciale katvriendelijke producten tijdens de trimbehandeling?

Ja, er wordt altijd gebruik gemaakt van proffesionele vooral biologische  producten tijdens de trimbehandeling. 

Wat als mijn kat zich niet laat behandelen?

Als het stressniveau te hoog is en de kat een hele behandeling in 1 keer niet aankan, Wordt het volledige bedrag van de behandeling betaald en maken we een kosteloze afspraak binnen de 7 dagen om de behandeling rustig verder te zetten. De bedoeling is dat de kat op termijn de behandeling als fijn gaat ervaren wat de gezondheid van de kat ten goede komt.

Mag ik bij de behandeling blijven?

Ja, u mag zelf kiezen of u bij de behandeling blijft. Tijdens een heerlijk kopje koffie of thee kan ik de kat verzorgen. U mag ook kiezen om even te gaan shoppen als u maar op tijd terug bent om de kat op te halen.

Heeft u meer vragen?

Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder!